سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رنجنامه مالک باشگاه استیل آذین منتشر شد (شنبه 89/6/13 ساعت 12:54 عصر)

حسین هدایتی در نامه یی خطاب به اعضای هیات مدیره باشگاه استیل آذین، تاکید کرد که دیگر نمی خواهد در فوتبال باشد. با این حال در مقدمه این نامه که به خبرگزاری ها ارسال شده، تاکید شده که انصراف او از تیمداری شایعه یی بیش نیست.

متن نامه ارسال شده توسط باشگاه استیل آذین به این شرح است:

در پی شایعات منتشره مبنی بر انصراف از تیمداری مالک باشگاه استیل آذین، متن نامه حسین هدایتی خطاب به اعضای محترم هیات مدیره در جلسه روز یکشنبه هفتم شهریورماه منتشر شد:

با سلام به ارواح طیبه شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی

اینجانب حسین هدایتی دولابی متولد روز عاشورای حسینی و خدمتگزار ایران اسلامی سال ها است افتخار نوکری اهل بیت عصمت و عترت(ع) داشته ایم و خدمتگزار و خادمان را دارم.

از آنجا که احساس می کنم حلال خدا هم حساب دارد و اینکه در بخش های مختلف کشور اسلامی در تولید و صنعت و تجارت نیز می توان به ایران اسلامی خدمت کرد، از اینکه توفیق خدمتگزاری آن هم چند صباحی در ورزش کشور را به ویژه فوتبال رشته مورد علاقه مردم عزیز کشور را داشته ام، خدا را شاکرم.

امروز احساس می کنم هزینه کردن در فوتبال، آب در هاون کوبیدن است. احساس می کنم بعضی از دوستان قصد دارند مرا در مقابل مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی قرار داده و عرصه را برای بنده در فوتبال تنگ کنند، به طوری که ادامه حیات فوتبالی برایم سخت و دشوار شده است.

ما هرچه داریم از دین مبین اسلام است و به همین دلیل نمی خواهم به خاطر فوتبال، عاقبت به خیری و خدمتگزاری به دین مبین اسلام و کشور عزیزم ایران را از دست بدهم.

در شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می فرمایند: «هر شخصی عمدا به وحدت اسلامی آسیب وارد کند و به اختلاف افکنی بپردازد، گناه کرده است.»، جایز نمی دانم در فوتبال بمانم. فوتبال متعلق به دوستانی که همه چیز خود را در گرو آن می دانند و در همین راستا اداره باشگاه استیل آذین را به هیات مدیره محترم، متدین و انقلابی واگذار می کنم. در ضمن همان طور که هزینه ها را تا به امروز شخصا پرداخت کرده ام تا پایان فصل جاری نیز آنها را تقبل و پرداخت خواهم کرد. از این پس هیات مدیره محترم از میان خود با انتخاب فردی به عنوان رئیس هیات مدیره، می تواند سکاندار این باشگاه مردمی باشد.

درضمن برای سال ??-?? یعنی فصل آینده نیز ان شاءالله به شرط حیات با افتخار بخش قابل توجهی از هزینه های باشگاه را عهده دار خواهم بود. الباقی نیز ان شاءالله با کسب درآمد از محل اسپانسر، حق پخش و تبلیغات از فدراسیون محترم فوتبال جمهوری اسلامی تامین خواهد شد. امیدوارم با سعی و تلاش شما دوستان عزیز و بازیکنان متدین و متعهد و کادر فنی و ستاد باشگاه، با پشتکار و همت مضاعف شاهد موفقیت و سربلندی تان باشم.

و من الله التوفیق





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 57965 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •