سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیم ملی امید بدون ? بازیکن برابر لهستان قرار می گیرند (شنبه 89/6/13 ساعت 1:3 عصر)

امیرحسین پیروانی با بیان این مطلب گفت: از ?? بازیکنی که در نهایت برای بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی لهستان به تیم امید دعوت شده اند، هشت بازیکن بازیکن نتوانستند تیم ما را در این بازی همراهی کنند. عمده آنها از نفرات اصلی ما بودند و قطعا نبودشان تاثیر به سزایی در چیدمان تیم و بازی مقابل لهستان خواهند داشت اما خب بنابه دلایلی نمی توانستیم به این اردو نرویم.

وی در توضیح بیشتر دلایلش عنوان کرد: بازی تدارکاتی با تیم لهستان در یک برنامه ی رفت و برگشت خواهد بود که اگر تیم امید ایران به هر دلیلی برای بازی رفت به این کشور سفر نکند، طبیعتا آن ها هم در بازی برگشت به تهران نمی آیند. در حالی که ما می توانیم حداقل از بازی برگشت به عنوان یک دیدار تدارکاتی خوب و جدی برای تیم امید نام ببریم که تمامی بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

پیروانی گفت: تیم امید حدود یک و نیم سال است که هیچ بازی تدارکاتی جدی ای نداشته است و در این شرایط بازی با لهستان را نمی خواهیم از دست بدهیم. لهستان از تیم های خوب اروپایی است که ما امیدواریم این بازی بر تجربیات بین المللی بازیکنان بیفزاید.

از هشت بازیکنی که نتوانستند تیم امید را همراهی کنند هفت نفر به دلیل سرباز بودن یا عدم اخذ تاییدیه تحصیلی از محل تحصیلشان، مشکل خروج از کشور داشتند و تنها سینا عشوری به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند راهی لهستان شود.

از دیگر بازیکنان ملی پوش امید که این تیم را همراهی نمی کنند باید به احسان حاج صفی، علیرضا حقیقی و کریم انصاری فرد هم اشاره کرد که همراه با تیم ملی بزرگسالان به اردوی چین و کره جنوبی رفته اند.

همراهی کردن تیم بزرگسالان از سوی این بازیکنان در حالی صورت می گیرد که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در آخرین بازدیدش از تمرینات تیم امید در حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و در جمع خبرنگاران اعلام کرد باید تا شروع مسابقات آسیایی گوانگجو اولویت بازیکنان دعوت شده به تیم های ملی، حضور در تیم امید است و سپس تیم بزرگسالان!

تیم ملی امید کشورمان بامداد پنج شنبه (دیروز) تهران را به مقصد ورشو (پایتخت لهستان) ترک کرد که در نهایت پس از هشت ساعت به این کشور رسید.

غلامحسین پیروانی، پزشک تیم امید و یکی از بازیکنان به دلیل صدور دیرهنگام روادیدشان جمعه (امروز) در ساعت ?? به جمع ملی پوشان ملحق می شوند. کمپ تمرینی تیم امید در فاصله ???کیلومتری وروشو قرار دارد.

تیم های ملی امید ایران و لهستان عصر جمعه در ورشو (پایتخت لهستان) دیدار تدارکاتی را برگزار می کنند.





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 9 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 57974 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •