سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذوالفقارنسب: امیدوارم "دایی" در عرصه مربیگری نیز موفق باشد (دوشنبه 86/12/13 ساعت 8:51 صبح)

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت : امیدوارم "علی دایی" بتواند همانند دوران بازیگری خود در عرصه مربیگری فوتبال نیز موفق عمل کند.

بیژن ذوالفقارنسب عصر روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :
بسیار خرسندم که فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی به جمع بندی واحدی برای انتخاب سرمربی ایرانی در تیم ملی فوتبال ایران رسیدند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه شایستگی‌های دایی مورد تایید همگان است، اظهار داشت : باید امکانات و حمایت‌های لازم از این مربی برای موفقیت در مرحله مقدماتی جام جهانی ? ?????انجام شود.

وی که یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی فوتبال بود،گفت: اگر تیم ملی ازحاشیه‌ها دور شده و در مسیر درستی قرار گیرد،کادر فنی این تیم مشکلی برای صعود به جام جهانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دراین برهه حساس،مسائل تیم ملی بسیار فراتراز رقابت های باشگاهی است، افزود : همه باشگاه‌ها و مربیان باید در خدمت پیشرفت فوتبال ملی قدم بردارند.

ذوالفقارنسب اظهار داشت : آینده به خوبی قابلیت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را نمایان خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال ایران روز یکشنبه، "علی دایی" را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد.






"فائقی":" دایی" شخصیت منحصر به فردی دارد (دوشنبه 86/12/13 ساعت 8:51 صبح)

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی با ابراز خرسندی از انتخاب "علی دایی" به عنوان سرمربی تیم ملی گفت : دایی به علت شخصیت منحصر به فرد خود می‌تواند تیم ملی را از تفرقه دور کند.

"سعید فائقی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وی تیم ملی را به وحدت و انسجام خواهد رساند.

وی با اشاره به این‌که "علی دایی" با چند مربی سرشناس کار کرده، اظهار داشت: وی در قدرتمندترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده و عوامل رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به یک جایگاه بهتر و مناسب‌تر را به خوبی می‌داند.

وی تاکید کرد: به طور قطع تیم ملی را به زودی بهتر و موفق‌تر از گذشته خواهیم دید.

فائقی مهمترین اولویت کاری سرمربی جدیدتیم ملی را در این فاصله کوتاه زمانی برای بازی با کویت استفاده از بازیکنان آماده لیگ برتر در کنار لژیونرهای آماده عنوان کرد.

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: ما نباید هیچ رقیبی را دست کم بگیریم زیرا سوریه، کویت و امارات در مقابل ایران بسیار محکم بازی می‌کنند.

به گفته وی، با توجه به این‌که لیگ برتر در حال برگزاری است تمامی بازیکنان آمادگی حضور در میدان را دارند و دایی برای انتخاب مشکل ندارد.

وی تاکید کرد: تیم ملی ما نیاز به یک وحدت تیمی و انسجام درونی دارد و نباید تنها از نام‌ها استفاده کرد زیرا فوتبال یک بازی تیمی است.

فائقی ادامه داد: متاسفانه چند سالی است که شخصیت‌ها در فوتبال ایران اثرگذاری زیادی دارند و از یک حالت تیمی دور شده‌ایم.

وی به " دایی" توصیه کرد که شخصیت تیمی تیم ملی را بالا ببرد و از همه بازیکنان برای داشتن تیمی قدرتمند کمک بگیرد.

به گفته وی، دایی تک تک بازیکنان را به لحاظ روحی و نقاط ضعف می‌شناسد و می‌تواند بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص دستیاران " دایی" گفت: وی نیازبه یک‌آنالیزور خوب‌دارد و بهتر است که این‌فرد را ازبهترین آنالیزورهای خارجی جذب کند.

وی گفت: مجموعه بازیهای لیگ نیز نشان می‌دهد که بازیکنان ضعف بدنی دارند و سرمربی باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشد.





مهدی خالدی رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی شد (دوشنبه 86/12/13 ساعت 8:50 صبح)

مهدی خالدی رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی با حکم محمدرضا یزدانی خرم رییس فدراسیون کشتی به عنوان رییس کمیته داوران این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایرنا ،مهدی خالدی عضو هیات ارتقاء فدراسیون بین‌المللی کشتی و عضو هیات ورزشهای ساحلی و پهلوانی فیلا است.

وی دارای مدرک درجه یک داوری است.

خالدی پیش از این به عنوان رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایفای نقش کرده است .






علی دائی سرمربی تیم ملی شد (دوشنبه 86/12/13 ساعت 8:48 صبح)

 

پس از روزها نشست و برگزاری جلسات متعدد علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاریها و به نقل از علی کفاشیان (رئیس فدراسیون)،‌ پس از نشست‌های متعدد در فدراسیون فوتبال، علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 این تیم را هدایت کند. 

امیر قلعه‌نویی، مایلی‌کهن، جلالی و افشین قطبی، نامزدهای انتخاب سرمربی تیم ملی بودند. اعضای هیئت رئیسه پس از بررسی برنامه هایشان، ترجیح دادند که این پست را به سرمربی سایپا واگذار کنند. 

این در حالی است که علی دایی حتی در میان گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای تصدی پست سرمربیگری تیم ملی قرار نداشت.

گفته می‌شود سازمان تربیت بدنی به علت نسبتی که قطبی با فرح دیبا دارد، مخالف انتصاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بوده‌است.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 و در دومین مسابقه در روز ششم فروردین سال آینده با تیم ملی کویت دیدار حساسی را برگزار خواهد کرد.





استیلی: باید مقاومت را شکست دهیم (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:36 عصر)
 
مربى تیم پرسپولیس گفت: با توجه به نتایج دیدارهاى هفته جارى لیگ برتر چاره‌اى نداریم جز اینکه مقاومت را در شیراز شکست دهیم.
حمید استیلی، مهمترین مشکل پرسپولیس را مصدومیت بازیکنان اصلى این تیم برشمرد و در خصوص دیدار مقابل مقاومت سپاسى شیراز گفت: خود را به‌خوبى آماده بازى مقابل مقاومت کرده‌ایم و از هر حیث آماده این بازى هستیم. شاید تنها مشکل ما در مصاف با مقاومت آسیب‌دیدگى مهدى واعظی، محمد نصرتی، الونگ و ماته باشد که بعید مى‌دانم به این بازى برسند.
وى درخصوص احتمال اعمال تغییرات در ترکیب اصلى تیم پرسپولیس براى دیدار مقاومت - پرسپولیس گفت: باتوجه به آسیب‌دیدگى این بازیکنان آنچه مسلم است تغییراتى در ترکیب اصلى تیم خواهیم داد که جزیى است. با این حال سیستم ما در این بازى با توجه به نتایج دیدارهاى هفته جارى متمرکز روى ارائه بازى تهاجمى است و سعى مى‌کنیم با این روش تیم را آرایش دهیم.
وى در ادامه با اشاره به حضور حسین کعبى در دیدار مقابل مقاومت سپاسى شیراز، گفت: کعبى در این بازى مى‌تواند تیم ما را همراهى کند. هنوز مشخص نیست از وجود او در کدام قسمت زمین استفاده خواهیم کرد. کعبى در تمرینات بیشتر در پست دفاع و هافبک راست کار کرده و به احتمال زیاد در یکى از این دو پست به بازى گرفته خواهد شد.
استیلی، مقاومت را تیمى جوان خواند و گفت: مقاومتى تیمى جوان است که از مربى توانمندى چون غلام پیروانى استفاده مى‌کند. حسن بزرگ تیم مقاومت جوانى است که همیشه به این تیم انگیزه مى‌دهد به خصوص در زمان رویارویى با تیم‌هاى چون استقلال و پرسپولیس. براى ما دیدار مقابل مقاومت همیشه دشوار بوده و مى‌طلبد که با انگیزه و توان بیشتر به میدان برویم.




دیروز قطبى را پیشکش مى‌کردند اما... پرسپولیسى‌ها سر فدراسیون منت (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:35 عصر)
آنها ابتدا مى‌گفتند افشین قطبى براى تیم‌ملى "هبه" است! مصالح ملى مهم‌تر است، براى تیم‌ملى گردن مى‌دهیم و... اما حالا که زمزمه حضور افشین قطبى در تیم‌ملى مطرح است،‌حبیب کاشانى و حسن بیادی، متفق‌القول شده‌اند. آنها مى‌گویند فدراسیون باید درخواستش را به طور کتبى به ما بدهد، بعد ما هم جلسه بگذاریم، مسئله را در هیأت‌مدیره مطرح کنیم و اگر هیأت‌مدیره باشگاه پذیرفت، آن وقت تصمیم مى‌گیریم که افشین قطبى را به تیم‌ملى فوتبال بدهیم یا خیر!
اگر به راستی، آنها اختیارى براى حضور مستقیم افشین قطبى ندارند، چرا ابتدا مى‌گفتند قطبى را به خاطر سرافرازى ایران به تیم‌ملى مى‌دهند و اگر اختیار دارند، دیگر اینگونه حرف زدن‌ها و منت گذاشتن‌ها بر سر فدراسیون فوتبال به خاطر چیست؟ آیا به راستى افشین قطبى براى فوتبال ملى ما منت گذاشتن دارد؟
< language=java>
function OpenPrintWindow(page)
{
(page,"_image","width=660,height=550,scrollbars=yes");
}
function OpenEmailWindow(page)
{
(page,"_Email","width=400,height=350,scrollbars=yes");
}




او مى‌تواند اگر بخواهد فقط آرش بغل‌پازدن بلد نبود! (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:35 عصر)
 
این که آرش برهانى در هر بازى چندین و چند موقعیت گل به دست مى‌آورد در نوع خودش یک نقطه مثبت فوق‌العاده براى این بازیکن محسوب مى‌شود اما وقتى این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمى‌شود، هیچ فایده‌اى نه نصیب او مى‌شود و نه استقلال.
در بازى با برق شیراز، یک نکته تاکتیکى در بازى استقلال به چشم مى‌خورد و آن فریب مدافعان حریف، در واقع غافلگیرکردن آنها با پاس‌هاى عرضى بود. به گونه‌اى که دو، سه گل از چهار گل این تیم؛ مهاجمان با دروازه‌بان برق تک به تک مى‌شدند و براى گل فقط کمى شم گلزنى لازم بود و یک‌خرده بلدبودن بغل‌پازدن.
... در این بین فقط آرش برهانى بود که نتوانست از سفره پهن شده نصیبى ببرد و باز هم بدون گل ماند. ایراد اصلى آرش این است که بغل‌پازدن بلد نیست و در موقعیت‌هاى آسان به جاى چشمانش، باز هم مى‌خواهد از بدنش و سرعتش و حتى تکنیکش استفاده کند، آرش باید به خود بیاید و فقط بغل‌پازدن یاد بگیرد،‌او هم مى‌تواند فقط اگر بخواهد!




کریمی؛ عکس پنجم الکاس قطر (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:34 عصر)
 
شبکه تلویزیونى الکاس قطر معمولاً با گذاشتن تصویر شش بازیکن برتر (بازیکنان خارجى و حرفه‌ای) روى صفحه از بینندگان مى‌خواهد در مورد عملکرد آنها نظر بدهند و بهترین بازیکن حرفه‌اى لیگ را در هفته‌اى که گذشت، انتخاب نمایند.
چندى پیش تصویر على کریمى در میان شش بازیکن خارجى دیده نمى‌شد اما این شبکه تلویزیونى دوباره عکس جادوگر را به نمایش گذاشت تا هواداران با ارسال پیام کوتاه در مورد بهترین بازیکن خارجى و حرفه‌اى قطر نظر بدهند.




مرادی: داوران مقصر شکستهاى دایى هستند! (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:33 عصر)
مسعود مرادى داور سرشناس کشورمان دیروز در مصاحبه با خبرگزارى‌ها،‌علیه على دایى سرمربى سایپا صحبتهایى کرده بود و همین امر دلیلى شد تا با او تماس بگیریم.
مرادى که اکنون جزو گزینه‌هاى قضاوت در جام‌جهانى 2010 است به همکارمان گفت: دایى فوتبالیست بزرگى بوده و باعث افتخار ما ولى ایشان نباید در کسوت مربیگری، ناکامى‌هایش را به گردن داوران بیندازد. او الان یک فرد شناخته شده در فوتبال جهان است و باید در اظهاراتش بیشتر دقت کند.
مرادى ادامه داد: على دایى هر وقت تیمش به پیروزى مى‌رسد آن را به بار فنى خودش ربط مى‌دهد و هر وقت مى‌بازد متأسفانه داوران را مقصر مى‌داند. اشتباه در داورى همواره وجود داشته اما به عمد نبوده و متأسفانه برخى‌ها اشتباهاتى که به نفعشان شده را نمى‌بینند و کوچکترین اشتباهى که به ضررشان باشد را به تمام ناکامى‌هایشان ربط مى‌دهند.
< language=java>
function OpenPrintWindow(page)
{
(page,"_image","width=660,height=550,scrollbars=yes");
}
function OpenEmailWindow(page)
{
(page,"_Email","width=400,height=350,scrollbars=yes");
}




جنجال بزرگ "شیث" در پرواز تهران - شیراز مسافران محترم! هواپیما د (یکشنبه 86/12/12 ساعت 1:33 عصر)
 
فکر مى‌کنند وقتى پیراهن معروف‌ترین تیم‌هاى ایرانى را برتن دارند، مى‌توانند هر کار غیر مجاز و ممنوعه‌اى را انجام دهند و بقیه هم باید از آن لذت ببرند! حالا حکایت "شیث رضایی" است که علیرغم آنکه کاپیتان دوم پرسپولیس محسوب مى‌شود اما همچنان جوانى مى‌کند!
روز گذشته در پرواز تهران - شیراز وقتى دقایقى هواپیما اوج گرفت جناب "شیث" که احتمالاً فکر مى‌کند آدم بسیار بامزه‌اى است یک لحظه از غفلت مهمانداران هواپیما استفاده مى‌کند و با قرار گرفتن در پشت میکروفون به مسافرانى که در بین آنها زن و کودک هم بودند اعلام کرد "هواپیما در حال سقوط کردن است"!
همین بچگى کاپیتان دوم پرسپولیس ترس را در بین مسافران انداخت و در یک لحظه داخل هواپیما ناخواسته وضعیت اضطرارى شد. اگرچة مهمانداران بلافاصله این خبر را تکذیب کردند و آرامش را به هواپیما بازگردانند اما حرکت "شیث" آنقدر زننده و ترسناک بود که پس از نشستن هواپیما در فرودگاه شیراز این آقا پسر بامزه براى اداى برخى توضیحات احضار شد و طفلک حبیب کاشانى مجبور شد ریش گرو بگذارد و بگوید شیث منظورى نداشته و فقط مى‌خواست شوخى بکند و بچگى کرده است




<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 10 بازدید
    بازدید دیروز: 11
    کل بازدیدها: 58060 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •