سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاپیتان ملوان قید استقلال را زد (دوشنبه 87/3/20 ساعت 2:9 عصر)
زارع: یک سال دیگر در انزلى مى مانم
180018.jpg
ماجراى جدایى مازیار زارع کاپیتان ملى پوش ملوان از این تیم براى خودش حکایتى شده. وى هر سال پس از مذاکره و رایزنى با تیم هاى مختلف در نهایت تصمیم به ماندن مى گیرد. زارع در ده سال اخیر تنها بازیکن ملوان است که با وجود اتمام قراردادش در دو فصل اخیر و با وجود پیشنهادهاى خوب تمایلى به جدایى و رفتن از انزلى نشان نمى دهد. استقلالى ها بلافاصله پس از پایان لیگ برتر مذاکرات خود را به طور جدى با کاپیتان ملوان آغاز کردند و حتى دو نماینده از این باشگاه نیز براى عقد قرارداد داخلى به انزلى سفر کردند اما زارع با وجود اینکه خود را آماده پوشیدن پیراهن شماره ? استقلال کرده بود در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر نیز در ملوان بماند، هرچند که این تصمیم با مخالفت خانواده وى نیز روبه رو شده!!

چه خبر مذاکرات با استقلال به کجا رسید
* فعلاً همه چیز را متوقف کرده ام.
چرا پیشنهاد مهمترى رسیده!
* نه بحث پیشنهاد بهتر نیست اصلا شاید در ملوان بمانم.
پیشنهاد مالى استقلال با ملوان خیلى تفاوت دارد
* بله، اگر بروم استقلال دو برابر یا شاید هم سه برابر بیشتر از ملوان پول بگیرم اما در این چند روز خیلى فکر کردم و خیلى هم مشورت کردم، فوتبال در تهران شرایط خاص خودش را دارد مخصوصا استقلال و پرسپولیس. ممکن است فوتبال آدم محو شود. من دوست ندارم در این سن و سال نیمکت نشین باشم اما در ملوان شرایط فرق مى کند. فکر مى کنم یک سال دیگر در انزلى بمانم با تجربه بیشترى مى توانم راهى یک تیم دیگر شوم.
به ملوانى ها گفته اى این تصمیم را گرفتى !
* رفتم پیش آقا ممى (احمدزاده) درباره رفتنم با ایشان صحبت کنم که برگشت گفت ان شاءا… امسال با حضور تو تیمى قدرتمند در لیگ برتر خواهیم داشت. وقتى این جمله را گفت دیگر خجالت کشیدم که بگویم مى خواهم بروم.
پس ماندن کاپیتان ملوان قطعى شده!
* این تصمیمى است که خودم گرفتم ولى خب نظر خانواده ام برایم خیلى مهم است. آنها دوست دارند فرزندشان در آینده تامین باشد. وقتى یک پیشنهاد ??? میلیونى مى رسد و با پول ملوان مقایسه مى کنند مى گویند برو! اما اگر خانواده ام هم راضى شوند دیگر مشکلى براى ماندن ندارم.
این مشکل را باید با ملوانى ها مطرح کنى، خانواده تو هم حق دارند!
* آقاى احمدزاده گفت اجازه نمى دهیم از نظر مالى ضرر کنى و قرار شده رضایت من را از این بابت جلب کنند.
ملوان ?? را چگونه مى بینى آیا باز هم باید براى بقا بجنگد
* پارسال مثل یک کابوس بود. امیدوارم دیگر ملوان چنین روزهایى نداشته باشد. ملوان ?? تیمى قدرتمند و منسجم خواهد شد چون نود درصد تیم حفظ شده.
ماجراى بازگشت تو از اردوى اردبیل چه بود
* چیز خاصى نبود، کمرم درد مى کرد و با اجازه على دایى به انزلى برگشتم.




 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 14
    کل بازدیدها: 58174 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •