سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فدراسیون فوتبال پاسخ دایی را داد: او پولی را از بیت المال طلب می (سه شنبه 89/3/4 ساعت 4:21 عصر)
فدراسیون فوتبال در رابطه با اظهارات علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

1-جناب آقای علی دایی از تاریخ 12 اسفند 86 به عنوان سرمربیگری تیم ملی فوتبال مشغول به خدمت شد و در تاریخ 8 فروردین 88 به دلیل باخت خانگی دو بر یک تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران درمقابل تیم ملی فوتبال عربستان در استادیوم آزادی و در مقابل دیدگان نزدیک به یکصد هزار نفر هواداران حاضر در تالار ملی فوتبال ایران (استادیوم آزادی) و میلیون ها ببینده در سراسر جهان از تیم ملی کنار رفت. وی در طول مدت همکاری دائما از حمایت‌های همه جانبه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی برخوردار بوده اند.

2-آقای علی دایی شب قبل از اعزام به تورنمنت عمان که از سفر مکه مکرمه و مدینه منوره به تهران برگشته، به علت عدم پرداخت بخشی از طلب خود بابت قرارداد حق مربیگری تیم ملی فوتبال در مرحله اول، به صورت قهر اردوی تیم ملی را ترک کرده و به خانه رفته که طی جمع بندی به عمل آمده در فدراسیون، مقرر شد مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون به منزل ایشان رفته و پس از برگزاری جلسه مفصل و ذکر این نکته که عدم همراهی دایی در آستانه اعزام به تورنمنت عمان به دلیل دریافت وجه مورد مطالبه به مصلحت جامعه فوتبال و تیم ملی فوتبال نیست، خواهان همراهی وی با تیم ملی شد که وی پذیرفت و بعد از آن جلسه وجه قرار داد دایی به تدریج و کاملا پرداخت شد.

3-در خصوص ادعای عدم حمایت از سرمربی وقت تیم ملی توسط مهدی تاج و هیات رئیسه فدراسیون به استحضار عموم جامعه فوتبال و هواداران فهیم فوتبال می رساند که فدراسیون و هیات رئیسه از تمامی برنامه های اعلامی سرمربی تیم ملی به طور همه جانبه و در حد بضاعت حمایت نموده ولی پس از باخت خانگی مقابل تیم ملی عربستان که حتی اگر درآن مسابقه نتیجه مساوی هم به دست آمده بود تیم ملی فوتبال با اندوخته های بعدی به جام جهانی صعود می‌کرد و فدراسیون فوتبال (و به تعبیر دایی سازمان متبوع) با تصمیم جمعی اعضا هیات رئیسه نسبت به تغییر سرمربی تیم ملی بزرگسالان اقدام کرده است. لازم به ذکر است تمامی تیم های ملی ایران در بخش فوتسال، پایه، فوتبال ساحلی و بانوان موفق بوده اند بجز تیم ملی بزرگسالان.

4-در خصوص شکایت دایی در خصوص مطالبه وجه مورد نظر بابت استمرار قرارداد با فدراسیون به اطلاع می رساند که این شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون در حال بررسی و رسیدگی است و تاخیر در رسیدگی به دلیل اتمام مسابقات لیگ حرفه ای می باشد. ولی آنچه که مسلم است علی دایی، فدراسیون و عموم مردم می دانند که وی قبل از بازی با عربستان وجه کار خود را تماما دریافت کرد ولی درخصوص استمرار قرارداد درمرحله دوم و در چارچوب مقررات هم چنانچه رای به پرداخت وجه به دایی باشد، او و مردم شریف، خوب می دانند که آقای دایی وجهی را از بیت المال مطالبه می‌کند که در قبال آن عملکردی نداشته اند و اصرار بر این موضوع به مصلحت وی و جامعه قهرمانان نیست.





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 19 بازدید
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدیدها: 58147 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •