سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رییس سازمان تربیت بدنی در ارومیه: ملت ایران 24 اسفند باعث حیرت ج (سه شنبه 86/12/21 ساعت 4:8 عصر)

محمد علی آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در ارومیه با بیان این مطلب و با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات اظهارکرد: ملت ایران همان‌طور که در 29 انتخابات گذشته، قدرت تصمیم گیری و هم‌چنین پشتیبانی خود از نظام را به رخ جهانیان کشیده است در این انتخابات نیز با حضور گسترده، باعث حیرت جهانیان خواهد شد.

وی ملت ایران را ملتی با شعور سیاسی بالا دانست و افزود: ایرانیان هرگاه که نیاز بوده با قدرت و توان در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور پیدا کرده و می‌کنند.

علی آبادی هم‌چنین با اشاره به مقاومت مردم آذربایجان غربی در جریان جنگ تحمیلی گفت: مردم این استان با مقاومت فراوان و با تقدیم چند هزار شهید توانستند از آب و خاک خود دفاع کرده و باعث پیروزی اسلام و ایران شوند.

وی افزود: راه اندازی پروژه‌های عظیم تولیدی، صنعتی و ورزشی، تنها می تواند بخشی از خدمات گسترده مردم این استان به ایران اسلامی را جبران کند.

هم‌چنین رییس سازمان تربیت بدنی در جمع خبرنگاران در ارومیه گفت: بیش از70 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان‌ها در بخش ورزش تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایسنا، محمد علی آبادی با بیان این مطلب افزود: در سفر هیات دولت به 30 استان کشور، احداث حدود 850 سالن ورزشی به همراه احداث فضاهای ورزشی دیگر در استان‌ها تصویب شده است که با توجه به اقدامات انجام شده انتظار داریم عملیات اجرایی بیش از 70 درصد از مصوبات ورزشی هیات دولت در استان ها تا پایان سال 87 به اتمام رسیدهو تحویل ادارات کلتربیت بدنی شوند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح 500 مجموعه ورزشی در روستاها طی سال‌جاری افزود: در حال حاضر نیز بیش از 250 مجموعه ورزشی در روستاها در حال اجراست و در صددهستیم در یک برنامه چهار ساله حدود 6 هزار مجموعه ورزشی در روستاها و همچنین شهرهای کم جمعیت احداث کنیم.

وی ادامه داد: در صورت تحقق این امر، سرانه فضای ورزشی کشور از محل این مجموعه‌ها حدود 65 سانتیمتر افزایش خواهد یافت.‌

وی در مورد انتخاب دایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: سازمان تربیت بدنی هیچ نقشی در استخدام وی نداشته است و فدراسیون فوتبال راسا در مورد استخدام دایی به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته است.

علی آبادی افزود: سازمان تربیت بدنی، فقط نقش نظارتی و ارزیابی دارد و دخالتی در امور اجرایی فدراسیون ها انجام نمی دهد.

رییس سازمان تربیت بدنی هم‌چنین درمورد کسر 6 امتیاز ازتیم پرسپولیس اظهار کرد: این امر نتیجه کوتاهی مسوولان پرسپولیس است و مسوولان این تیم می توانستند از منابع متعدد، این مشکل را حل کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسوولین سازمان تربیت بدنی ، فدراسون فوتبال و باشگاه پرسپولیس این مشکل در آینده حل شود.





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 31
    کل بازدیدها: 58163 بازدید
  • درباره من

  • خبرنامه ورزشی
    مهرداد محمدی جعفری
    اینجانب دارای لیسانس تربیت بدنی و دارای مدارک مربی گری فوتبال و شنا و آمادگی جسمانی و گواهی نامه های نجات غریق وآب درمانی می باشم و آماده همکاری با نهادها و سازمانها هستم تلفن تماس:09126190901
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •